ادراکات و چالش‌های دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت

رقیه اسلامی؛ دکتر مهناز سعیدی؛ دکتر توران آهور

دوره 12، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 63-86

https://doi.org/10.22049/jalda.2024.27975.1456

چکیده
  این تحقیق ترکیبی، سهم یادگیری مشارکتی محتوا (CCL)  را برای دانشجویان دختر و پسر ایرانی رشتۀ آموزش زبان انگلیسی با تمرکز بر ادراک آنها، از نظر موفقیت‌های بالا و پایین، تفاوت‌های جنسیتی و چالش‌های آنها در یادگیری مشارکتی محتوا  در نظر گرفت. برای دستیابی به اهداف این مطالعه، 60 شرکت کننده مرد و زن که محدوده سنی آنها از 23 تا 35 سال در ...  بیشتر